Psihologii Heidi Grant Halvorson si E. Tory Higgins au elaborat un ghid util intitulat -Focus. Priveste lumea altfel pentru a avea succes si influenta - pentru toti cei care doresc sa inteleaga cum functioneaza motivatiile oamenilor - cum iau nastere, cum se manifesta in deciziile pe care le luam si in alegerile pe care le facem, pot fi manipulate sau influentate, cum se pot schimba sau intari?
Anul aparitiei: 2014 Editia originala:2013 Traducere din limba engleza de Smaranda Nistor
Coperta:Simpla (Paperback) Dimensiuni:145 mm x 205 mm ISBN:978-606-722-005-6
Heidi Grant Halvorson
Heidi Grant Halvorson, doctor in psihologie, este autoarea cartilor Succeed si Nine Things Successful People Do Differently. De asemenea, este director asociat al Centrului de Stiinta a Motivatiei din cadrul Facultatii de Economie a Universitatii Columbia, SUA. Puteti afla mai multe despre activitatea lui Heidi Grant Halvorson pe site-ul sau oficial - www.heidigranthalvorson.com.
E. Tory Higgins
E. Tory Higgins, doctor in psihologie, este titularul catedrei Stanley Schachter de psihologie si profesor de economia afacerilor la Universitatea Columbia din SUA, unde detine si functia de director al Centrului de Stiinta a Motivatiei.
1. Focus pe castig sau pe evitarea pierderii?
2. De ce optimismul nu are efect pentru pesimisti (defensivi)
3. Focus pe munca
4. Focus pe copii
5. Focus pe dragoste
6. Focus pe luarea deciziilor
7. Focus pe lumea noastra
8. Identificarea si schimbarea focusului
Partea a II-a. Concordanta motivationala
9. Concordanta e ceea ce conteaza
10. Concordanta inseamna adaptare
11. Sub influenta
12. La piata
13. Un ghid care te invata pas cu pas cum sa creezi concordanta motivationala
Epilog
Multumiri
Note
Fragmente din carte
"Focus iti va explica natura focusului promotor si a focusului preventiv, si modul in care ele functioneaza ca mecanisme psihice pentru a reusi sa te intelegi mai bine pe tine si sa-i intelegi pe cei din jurul tau intr-un mod cu totul nou.
Unele lucruri pe care nu le-ai putut pricepe niciodata vor incepe sa aiba sens. Vei vedea in sfarsit de ce e atat de greu sa te descurci perfect si cu ideile de anvergura, si cu chestiunile de detaliu. De ce, in orice cuplu, "spontanul" nu este de obicei cel care tine evidenta banilor.
De ce ti se intampla mereu sa subestimezi cat va dura orice lucru pe care-l ai de facut sau sa supraestimezi cat de greu iti va fi sa-l duci la capat - si de ce un om diferit fata de tine poate parea atat de ciudat. Vei intelege alegerile pe care le-ai facut, experientele spre care te simti atras si de ce ai tendinta sa preferi o anumita marca de produs inaintea alteia. In plus, vei invata sa folosesti toate aceste cunostinte pentru a-ti spori starea de bine si pentru a fi mai eficace in tot ceea ce faci." (Heidi Grant Halvorson si E. Tory Higgins)
Aprecieri si cronici
Heidi Grant Halvorson si E. Tory Higgins ne arata diferentele fundamentale in felul in care cautam succesul. Descrierea lor este atat de cuprinzatoare, dar in acelasi timp integrativa; atat de antrenanta, dar in acelasi timp instructiva, incat vin si eu cu propria-mi asertiune: Daca te numeri printre cei ce vor sa se bucure de succes, ar trebui sa citesti aceasta carte.
- Robert B. Cialdini, autorul cartii "Persuasiunea - stiinta si practica"
Focus e geniala! Doi dintre cei mai renumiti cercetatori ai stiintei succesului si motivatiei, Heidi Grant Halvorson si E. Tory Higgins, au facut echipa ca sa ne daruiasca o extraordinara mostra de gandire limpede, scriitura inteligenta si lectura agreabila, pe o tema care ne preocupa in mod vital pe toti: care e forta motrice a gandurilor noastre, a alegerilor pe care le facem si a deciziilor pe care le luam. Cumpara aceasta carte si vei castiga o noua perspectiva asupra vietii tale, a muncii tale, a familiei si a comunitatii in care traiesti!
- Jim Kouzes, coautorul cartii "The Leadership Challenge"
Focus ofera o explicatie si un instrument de analiza cu baza stiintifica a motivatiilor fiecaruia dintre noi, fiind recomandata liderilor si managerilor, specialistilor in marketing, profesorilor si parintilor. Prin aceasta carte, autorii pun pe piata un continut de valoare, rezultatul a peste 20 de ani de cercetare la Centrul de Stiinta a Motivatiei din SUA. Este nu doar o colectie de observatii pertinent argumentate despre motivatie, dar si un ghid practic structurat in jurul a doua mari concepte: focusul promotor si focusul preventiv.
- Elena Badea, Director Marketing si Comunicare, EY Romania
TEL INFO - CONSUMATOR: 0800 080 999 - linie telefonica cu apelare gratuita | ANPC
Operator date personale inregistrat la ANSPDCP sub nr. 34250 din 24.02.2015