Abonati-va la Newsletter! Vreti sa aflati ce carti de psihologie apar? Newsletterul este trimis bilunar. Alerta este trimisa la fiecare carte noua.
Prea sexy, prea devreme. Cum sa protejati copiii de emanciparea sexuala precoce de Diane E. Levin si Jean Kilbourne
Chiloti tanga, sutiene cu pernite si costume de Halloween prea indraznete pentru fete si fetite. Tricouri cu inscriptii deplasate pentru baietei. Continut sexy pe mai toate canalele de televiziune, in carti, filme si jocuri video, chiar si in desene animate.
Cartea le asigura parintilor informatiile necesare, indemnandu-i sa fie increzatori si sa discute deschis si prieteneste problemele delicate, astfel incat copiii lor sa nu se maturizeze intr-un mod plin de riscuri.
Stoc Epuizat
Daca doriti, puteti primi un email automat in momentul in care aceasta carte reintra in stoc.
Anul aparitiei: 2013 Editia originala:2008 Traducere din limba engleza de Paul Mihalache
Coperta:Simpla (Paperback) Dimensiuni:130 mm x 200 mm ISBN:978-606-588-576-9
Descrierea editorului
Prea sexy, prea devreme este un ghid extrem de practic pentru parintii care s-au saturat sa mai asiste neputinciosi si sunt ingrijorati vazand ceea ce copiii lor, sau prietenii copiilor lor, fac si spun.
Diane E. Levin si Jean Kilbourne, experte recunoscute, au inteles ca a spune nu culturii comerciale - TV, filme, jucarii, acces la internet si jocuri video - nu este o optiune realista sau viabila pentru majoritatea familiilor. Ele ofera parintilor strategii esentiale, adecvate varstei copiilor, pentru a se impotrivi asaltului media.
Prea sexy, prea devreme contine sugestii inteligente si marturii graitoare ale unor familii care se confrunta cu astfel de probleme si le asigura parintilor informatiile necesare, indemnandu-i sa fie increzatori si sa discute deschis si prieteneste problemele delicate, astfel incat copiii lor sa nu se maturizeze intr-un mod plin de riscuri.
Chiloti tanga, sutiene cu pernite si costume de Halloween prea indraznete pentru fete si fetite. Tricouri cu inscriptii deplasate pentru baietei. Continut sexy pe mai toate canalele de televiziune, in carti, filme si jocuri video, chiar si in desene animate.
Tinere staruri, care poarta imbracaminte provocatoare si danseaza lasciv, cantand melodii cu un vadit continut sexual sau violent. Aceste produse sunt promovate in mod agresiv, starurile devin modele de imitat pentru fiicele noastre, iar baietii nostri vad in ele obiecte ale dorintei lor.
Corporatiile profita de confuzia creata, iar copiii, care nu au maturitatea emotionala necesara pentru a intelege ceea ce fac sau vad, sunt tot mai tulburati din punct de vedere psihic si social. Parintii, simpli spectatori, isi privesc copiii si se intreaba: Ce putem face?
Diane E. Levin
Diane E. Levin, Ph.D., este profesor formator la Wheelock College in Boston, unde se ocupa, de peste douazeci si cinci de ani, de instruirea specialistilor in domeniul primei copilarii. Expert recunoscut pe plan international, acorda consiliere si ajutor specialistilor si parintilor pentru a putea gestiona efectele pe care le au violenta, mass-media si cultura comerciala asupra copiilor.
Levin este senior adviser in cadrul website-ului PBS destinat parintilor de fete, cofondatoare a Campaign for a Commercial-Free Childhood si autoare sau coautoare a sapte alte carti, printre care Remote Control Childhood? si The War Play Dilemma.
Jean Kilbourne
Jean Kilbourne, Ed. D., este recunoscuta pe plan international pentru activitatea sa de pionierat in ceea ce priveste criticarea reclamelor care promoveaza alcoolul si tutunul si incercarea de a schimba imaginea femeii in publicitate.
New York Times Magazine o plaseaza printre primii trei in topul celor mai populari conferentiari din campusurile studentesti. Printre numeroasele sale filme premiate se numara seriile Killing Us Softly, Slim Hopes, Calling the Shots si Spin the Bottle.
I s-au decernat nenumarate premii pentru eforturile pe care le-a depus de-a lungul anilor pentru a descuraja consumul de alcool, droguri si tutun in randul tinerilor si pentru a schimba imaginea femeii in publicitate.
Introducere. Vremuri in schimbare, nevoi in schimbare, comportamente in schimbare
1. Niciodata nu e prea devreme pentru a fi sexy
2. De la Barbie la Bratz si dincolo de ele
3. Dereglarea dezvoltarii sexuale
4. Pretul pe care il au de platit parintii, familia si scoala
5. Cum sa-i ajutam pe copii sa se fereasca de capcane
6. Cum s-o scoatem la capat impreuna
7. Copilul expus sexualizarii devine adolescent
8. Cum sa-i ajutam pe adolescenti sa se fereasca de capcane
9. Cum sa creati un nou mediu cultural
TEL INFO - CONSUMATOR: 0800 080 999 - linie telefonica cu apelare gratuita | ANPC
Operator date personale inregistrat la ANSPDCP sub nr. 34250 din 24.02.2015