Teorii contemporane ale invatarii - Knud Illeris

 

Cauta carte / autor:    
CUM CUMPAR?        CUM PLATESC?        LIVRAREA        Despre ANTICARIAT        CONTACT     

Abonati-va la Newsletter!
Vreti sa aflati ce carti de psihologie apar? Newsletterul este trimis bilunar. Alerta este trimisa la fiecare carte noua.

E-mail: Abonare la:


Psihoterapie


Psihologie clinica


Psihologie practica


Psihologie educationala


Introducere in psihologie


Alte domenii ale psihologiei


Domenii conexe


Dictionare


Reviste si periodice


ANTICARIAT





112 TITLURI DISPONIBILE

55 TITLURI DISPONIBILE

216 TITLURI DISPONIBILE

31 TITLURI DISPONIBILE

Abonati-va la Newsletter!
Vreti sa aflati ce carti de psihologie apar? Newsletterul este trimis bilunar. Alerta este trimisa la fiecare carte noua.

E-mail: Abonare la:



      
Teorii contemporane ale invatarii - Knud Illeris       Teorii contemporane ale invatarii
de

Volumul -Teorii contemporane ale invatarii, coordonat de profesorul danez Knud Illeris, aduna laolalta texte importante ale unor pedagogi, cercetatori etc. care au realizat studii relevante pentru procesul invatarii, studii ce constituie contributii esentiale ce pot conduce la eficientizarea sistemului educational.

Pret: lei        Avem aceasta carte in stoc!



      



Editura: Trei
Colectia: Educatie si formare
Pagini: 424
   
Anul aparitiei: 2014
Editia originala: 2009
Traducere din limba engleza de Zinaida Mahu
     
Coperta: Simpla (Paperback)
Dimensiuni: 145 mm x 205 mm
ISBN: 978-606-719-059-5


Descrierea editorului

16 somitati din stiintele educatiei prezinta in lucrarea „Teorii contemporane ale invatarii” cele mai inovatoare cadre teoretice si cele mai influente contributii din domenii precum achizitia continuturilor, dezvoltarea umana sau studiul cultural si social al procesului invatarii.

Cu un accent aparte pus pe instruirea continua, dar si pe natura experientiala si transformativa a invatarii, textele din volumul „Teorii contemporane ale invatarii”, coordonat de Knud Illeris, familiarizeaza profesorii si cercetatorii cu cele mai proaspete idei si curente din teoriile educatiei. Dintre autorii de referinta prezenti in aceasta antologie nu lipsesc Howard Gardner, Jerome Bruner, Peter Jarvis, Etienne Wenger, Jack Mezirow s.a.

Knud Illeris este profesor emerit al Universitatii din Aarhus (Danemarca) si autor al lucrarii „How We Learn”, o referinta pentru cercetarea invatarii la adulti.



Knud Illeris

Knud Illeris este profesor emerit al Universitatii din Aarhus (Danemarca) si autor al lucrarii How We Learn, o referinta pentru cercetarea invatarii la adulti.



Prezentari Video

In videoul de mai jos, autorul capitolului "Abordari multiple ale cunoasterii" din volumul "Teorii contemporane ale invatarii", Howard Gardner vorbeste despre diversele tipuri de inteligenta si modul cum pot fi ele dezvoltate si cizelate in procesul educational:





Pagini din carte

                     

                     

                     

            



Cuprinsul cartii

Introducere la colectia „Educatie si formare"
Introducere


1. O intelegere cuprinzatoare a invatarii umane (de Knud Illeris)

2. Cum inveti sa fii o persoana in societate: invatand sa fiu eu (de Peter Jarvis)

3. Cum se transforma „forma"? O abordare a invatarii transformative din perspectiva constructivista a dezvoltarii umane (de Robert Kegan)

4. Invatarea prin expansiune: spre o reconceptualizare a invatarii bazata pe teoria activitatii (de Yrjö Engeström)

5. Pragmatismul: o teorie a invatarii pentru viitor (de Bente Elkjaer)

6. O privire de ansamblu asupra invatarii transformatoare (de Jack Mezirow)

7. Abordari multiple ale cunoasterii (de Howard Gardner)

8. Invatarea biografica in cadrul noului discurs despre invatarea continua (de Peter Alheit)

9. Ciclurile vietii si ciclurile invatarii (de John Heron)

10. Invatarea continua ca o tehnica a sinelui (de Mark Tennant)

11. Cultura, minte si educatie (de Jerome Bruner)

12. Experienta, pedagogie si practici sociale (de Robin Usher)

13. „Probleme normale de invatare" ale tinerilor: in contextul convingerilor culturale implicite (de Thomas Ziehe)

14. Practica invatarii (de Jean Lave)

15. O teorie sociala a invatarii (de Etienne Wenger)

16. Invatarea tranzitionala si consilierea reflexiva pentru cariera: a invata pentru a te angaja (de Danny Wildemeersch si Veerle Stroobants)




Fragmente din carte





Aprecieri si cronici

Invatarea e „treaba” tuturor: profesori si elevi din sistemul de educatie, adulti angajati in procese de formare profesionala, manageri constienti de avantajul comparativ dat de excelenta si creativitatea angajatilor, consultanti in procese de invatare (traineri, mentori, consilieri). Knud Illeris ne pune la dispozitie o selectie exceptionala de autori de mare prestigiu si texte fundamentale care au marcat intelegerea pe care o avem azi cu privire la procesele de invatare. Un motiv in plus sa „luam de buna" aceasta carte este ca ilustreaza perspectiva unui autor scandinav, iar sistemele de educatie si formare de acolo reusesc sa imbine cel mai bine performanta in invatare cu fericirea si starea de bine. - Prof. univ. dr. Lucian Ciolan, coordonatorul colectiei "Educatie si formare", decanul Facultatii de Psihologie si Stiintele Educatiei, Universitatea din Bucuresti





Copyright © 2008-2016 Catharsis Media. Toate drepturile rezervate.

TEL INFO - CONSUMATOR: 0800 080 999 - linie telefonica cu apelare gratuita | ANPC
Operator date personale inregistrat la ANSPDCP sub nr. 34250 din 24.02.2015