Cauta carte / autor:    
CUM CUMPAR?        CUM PLATESC?        LIVRAREA        Despre ANTICARIAT        CONTACT     

Abonati-va la Newsletter!
Vreti sa aflati ce carti de psihologie apar? Newsletterul este trimis bilunar. Alerta este trimisa la fiecare carte noua.

E-mail: Abonare la:


Psihoterapie


Psihologie clinica


Psihologie practica


Psihologie educationala


Introducere in psihologie


Alte domenii ale psihologiei


Domenii conexe


Dictionare


Reviste si periodice


ANTICARIAT





103 TITLURI DISPONIBILE

42 TITLURI DISPONIBILE

182 TITLURI DISPONIBILE

18 TITLURI DISPONIBILE

Abonati-va la Newsletter!
Vreti sa aflati ce carti de psihologie apar? Newsletterul este trimis bilunar. Alerta este trimisa la fiecare carte noua.

E-mail: Abonare la:



      
(A) Understanding Mass Communication - Dennis DeFleur       (A) Understanding Mass Communication
de

ATENTIE! Aceasta este o carte de ANTICARIAT. Nu este o carte noua! Verificati mai jos in ce stare se gaseste aceasta si numarul de exemplare aflate in stoc!



Pret: lei        Avem in stoc doar 1 exemplar



      



Editura: Houghton Mifflin Company
Colectia: In afara colectiilor
Pagini: 638
   
Anul aparitiei: 1991
Editia originala: 1991
Publicatie in limba engleza
     
Coperta: Simpla (Paperback)
Dimensiuni: 205 mm x 250 mm
ISBN: 0-395-57109-X


ATENTIE! Aceasta este o carte de ANTICARIAT. Nu este o carte noua!

Stare generala: SATISFACATOARE

Coperta:  INDOITA
Pagini:  INDOITE
 SCRISE sau SUBLINIATE
Aspect general: VECHI


Pagini din carte

                     

   








Copyright © 2008-2016 Catharsis Media. Toate drepturile rezervate.

TEL INFO - CONSUMATOR: 0800 080 999 - linie telefonica cu apelare gratuita | ANPC
Operator date personale inregistrat la ANSPDCP sub nr. 34250 din 24.02.2015