Cauta carte / autor:    
CUM CUMPAR?        CUM PLATESC?        LIVRAREA        Despre ANTICARIAT        CONTACT     

Abonati-va la Newsletter!
Vreti sa aflati ce carti de psihologie apar? Newsletterul este trimis bilunar. Alerta este trimisa la fiecare carte noua.

E-mail: Abonare la:


Psihoterapie


Psihologie clinica


Psihologie practica


Psihologie educationala


Introducere in psihologie


Alte domenii ale psihologiei


Domenii conexe


Dictionare


Reviste si periodice


ANTICARIAT





90 TITLURI DISPONIBILE

35 TITLURI DISPONIBILE

158 TITLURI DISPONIBILE

14 TITLURI DISPONIBILE

Abonati-va la Newsletter!
Vreti sa aflati ce carti de psihologie apar? Newsletterul este trimis bilunar. Alerta este trimisa la fiecare carte noua.

E-mail: Abonare la:



      
Arta emotionala a persuasiunii. Cele 11 obiceiuri care vor transforma pe oricine intr-un maestru al influentei - Jason Harris       Arta emotionala a persuasiunii. Cele 11 obiceiuri care vor transforma pe oricine intr-un maestru al influentei
de

Jason Harris sustine ca, in secolul XXI, persuasiunea autentica se intemeiaza mai mult pe dezvoltarea caracterului decat pe tactici facile de lingusire, manipulare si castig pe termen scurt.

Pret: lei        Avem aceasta carte in stoc



      



Editura: LifeStyle Publishing
Colectia: In afara colectiilor
Pagini: 296
   
Anul aparitiei: 2020
Editia originala: 2019
Traducere din limba engleza de Dragos Tudor
     
Coperta: Simpla (Paperback)
Dimensiuni: 130 mm x 200 mm
ISBN: 978‑606‑789‑234‑5


Descrierea editorului

Bestseller Wall Street Journal, Los Angeles Times si Publishers Weekly!

Intr-o epoca a neincrederii, Arta emotionala a persuasiunii te invata sa devii un maestru al influentei, cultivandu-ti obiceiuri care intaresc caracterul si sunt esentiale pentru dezvoltarea personala, dar si pentru succesul durabil in afaceri.

Cartea porneste de la o idee radicala: persuasiunea nu se bazeaza pe fapte si argumente, ci numai pe caracterul personal.

Jason Harris sustine ca, in secolul XXI, persuasiunea autentica se intemeiaza mai mult pe dezvoltarea caracterului decat pe tactici facile de lingusire, manipulare si castig pe termen scurt. Se sprijina mai degraba pe captivare decat pe insistenta; pe dezvoltarea empatiei si comunicarea valorilor. Pornind de la experienta sa si de la cele mai noi cercetari privind increderea, influenta si formarea obiceiurilor, Harris arata ca daca esti persuasiv intr-o cultura macinata de amagire inseamna ca respingi etosul actiunii repezite si te dedici angajamentului de a-ti etala cel mai profund eu si de a adopta o abordare pe termen lung.



Jason Harris

Jason Harris este CEO al agentiei de publicitate Mekanism si cofondator al Creative Alliance. Colaboreaza indeaproape cu clientii recurgand la un amestec de suflet si stiinta, pentru a crea campanii care provoaca si captiveaza publicul.

Sub conducerea sa, Mekanism a fost inclusa in lista celor mai bune agentii realizata de Ad Age si a fost nominalizata de doua ori in topul celor mai bune locuri de munca, realizat de 4A.

A fost inclus in topul celor mai influenti 10 lideri cu impact social, precum si in lista celor "100 de oameni care dau maretie publicitatii". Metodele sale sunt studiate la Harvard Business School.




Pagini din carte

      



Cuprinsul cartii

Punctul de pornire

I. Original

1. Intoarce-te si infrunta neobisnuitul
2. Puterea persuasiva a povestirii
3. Nu fi niciodata pus pe finalizarea contractului

II. Generos

4. Ofera-te celorlati
5. Atragerea pozitivitatii
6. Doar putin respect

III. Empatic

7. Nu e vorba despre mine, ci despre noi
8. Imperativul colaborarii
9. Terenul comun

IV. Emotional

10. Importarea vanarii abilitatilor
11. Iisus personal

Cuvant de incheiere

Multumiri
Note









Copyright © 2008-2020 Catharsis Media. Toate drepturile rezervate.

TEL INFO - CONSUMATOR: 0800 080 999 - linie telefonica cu apelare gratuita | ANPC
Operator date personale inregistrat la ANSPDCP sub nr. 34250 din 24.02.2015