Invatarea vizibila. Ghid pentru profesori - John Hattie

 

Cauta carte / autor:    
CUM CUMPAR?        CUM PLATESC?        LIVRAREA        Despre ANTICARIAT        CONTACT     

Abonati-va la Newsletter!
Vreti sa aflati ce carti de psihologie apar? Newsletterul este trimis bilunar. Alerta este trimisa la fiecare carte noua.

E-mail: Abonare la:


Psihoterapie


Psihologie clinica


Psihologie practica


Psihologie educationala


Introducere in psihologie


Alte domenii ale psihologiei


Domenii conexe


Dictionare


Reviste si periodice


ANTICARIAT





112 TITLURI DISPONIBILE

55 TITLURI DISPONIBILE

216 TITLURI DISPONIBILE

31 TITLURI DISPONIBILE

Abonati-va la Newsletter!
Vreti sa aflati ce carti de psihologie apar? Newsletterul este trimis bilunar. Alerta este trimisa la fiecare carte noua.

E-mail: Abonare la:



      
Invatarea vizibila. Ghid pentru profesori - John Hattie       Invatarea vizibila. Ghid pentru profesori
de



Pret: lei        Avem aceasta carte in stoc!



      



Editura: Trei
Colectia: Educatie si formare
Pagini: 416
   
Anul aparitiei: 2014
Editia originala: 2012
Traducere din limba engleza de Cristina Dumitru
     
Coperta: Simpla (Paperback)
Dimensiuni: 145 mm x 205 mm
ISBN: 978-606-719-058-8


Pagini din carte

                     

                     

                     

         



Cuprinsul cartii

Prefata
Multumiri


1. Scoli „dotate cu invatare vizibila"

Partea I. Sursa ideilor si rolul profesorilor

2. Sursa ideilor
3. Profesorii, principalii agenti ai procesului didactic

Partea a II-a. Lectiile

4. Pregatirea lectiei
5. Inceputul lectiei
6. Desfasurarea lectiei: invatarea
7. Desfasurarea lectiei: importanta feedbackului
8. Incheierea lectiei

Partea a III-a. Structurile mentale

9. Structurile mentale ale profesorilor, directorilor si sistemelor scolare

Bibliografie




Fragmente din carte







Copyright © 2008-2016 Catharsis Media. Toate drepturile rezervate.

TEL INFO - CONSUMATOR: 0800 080 999 - linie telefonica cu apelare gratuita | ANPC
Operator date personale inregistrat la ANSPDCP sub nr. 34250 din 24.02.2015